Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula euripidis, hinc partem.

Digitalizace práce v neziskovce

Info

Online kurz. Jak si zjednodušit některé procesy pomocí nových online řešení.

Termín: 29. 11. 2021, 10.00 do 14.00 hodin
Místo konání: online. Před kurzem obdržíte instrukce.
Registrace: ZDE
Na kurzu pro neziskové organizace si ukážeme, jak vyladit přechod na digitální nástroje a poradit si se změnami, kterými týmy prošli od jara 2020. Podíváme se, jak podpořit pracovní procesy při hybridních týmech, jak zavádět změny, jak pracovat a pečovat o tým, jaké jsou možnosti automatizace a trendy v oblasti digitálních nástrojů.

OBSAH KURZU:

  • neziskovky v digitálním světě – příležitosti i hrozby
  • digitální kultura v neziskovce – jak nastavit efektivní a zdravé prostředí při práci s digitálními nástroji
  • hybridní týmy – jak pečovat o tým, který je jednou nohou na home office
  • digitální audit a týmové dohody – aby nástroje fungovaly
  • zavádění nových nástrojů aneb jak na change management
  • trendy v digitalizaci – automatizace, integrace, virtuální realita a další
  • tipy na aplikace, které vám usnadní život
  • digitální wellbeing aneb jak se z toho nezbláznit

CÍLE KURZU:

  • Naučit se základní techniky pro leadership a vedení týmů v době digitalizace a modernizace pracovních procesů.
  • Získat tipy na novinky ze světa digitalizace a vychytávky pro práci.

NA KOHO JE KURZ ZAMĚŘEN: (velikost organizace, pozice)

Vedoucí pracovníky neziskových organizací, vedoucí týmů zaměstnanců nebo dobrovolníků v neziskových organizacích.

SEBOU NA KURZ POTŘEBUJETE: Notebook

CENA:

běžný účastník – 2 066 Kč bez DPH

neziskové organizace – 1 901 Kč bez DPH

členové AVPO ČR – 1 520 Kč bez DPH

Info
Location: On-line
Date: November 29, 2021
Duration: 1 Day