Jak být transparentní neziskovkou důvěryhodnou pro dárce.
Neziskovka může mít sebelepší fundraisingovou strategii, používat třeba ty nejchytřejší fundraisingové metody a spojit se s nejlepšími PR agenturami, bez základu, kterým je důvěryhodnost ale nic z toho fungovat nebude. Na kurzu pro neziskové organizace si shrneme základní principy transparentnosti, které je třeba dodržovat, aby si neziskovka získala a udržela důvěru svých dárců. Budeme pracovat s konkrétními praktickými příklady a zastavíme se i u problémů, které trápí jednotlivé účastníky.
OBSAH KURZU:
CÍLE KURZU:
Dozvíte se, jak efektivně pracovat s informacemi o poslání, činnostech nebo hospodaření neziskové organizace. Osvojíte si základní principy budování dlouhodobé důvěryhodnosti Vaší neziskovky.
NA KOHO JE KURZ ZAMĚŘEN: fundraisery, PR specialisty, manažery neziskových organizací