Hodnocení a zvyšování kvality sociální služby

Info

Kurz provede účastníky uvědoměním významu a přínosu hodnocení kvality sociální služby, oblastmi a postupem hodnocení kvality sociální služby a konkrétními technikami hodnocení vybraných aspektů kvality služby v souladu s požadavky zákona o sociálních službách a standardů kvality sociálních služeb.

Během kurzu je věnován prostor i nácviku postupů hodnocení dílčích oblastí kvality sociální služby na příkladech z praxe za pomoci konkrétních technik.

NA KURZU SE DOZVÍTE:

  • Jaký je význam hodnocení kvality sociální služby pro pracovníky, klienty, manažery, organizaci i pracovníky úřadů
  • Jaké jsou jednotlivé aspekty hodnocení kvality sociální služby, které vycházejí z legislativy i potřeby efektivity služby
  • Jaké jsou jednotlivé kroky kontroly, hodnocení a vyhodnocování aspektů kvality sociální služby
  • Jaké techniky hodnocení vybraných aspektů kvality služby lze využít

CÍLEM KURZU JE:

Posílit kompetence účastníků v oblasti hodnocení kvality sociální služby tak, aby byli schopni:

  • Správně pochopit význam a přínos hodnocení kvality sociální služby
  • Rozpoznat jednotlivé aspekty hodnocení kvality sociální služby
  • Implementovat postup hodnocení kvality sociální služby ve své organizaci
  • Využívat techniky hodnocení vybraných aspektů kvality služby

KURZ JE URČEN PRO:

  • Vedoucí pracovníky sociálních služeb
  • Pracovníky sociálních služeb
  • Manažery sociálních služeb

Více informací na webu NROS.

Info
Location: Václavka – Vzdělávací středisko NROS (Na Václavce 1135/9, Praha 5) – středisko nemá bezbariérový přístup
Date: 28 února, 2024
Duration: 1 Day