Kurz provede účastníky uvědoměním významu a přínosu hodnocení kvality sociální služby, oblastmi a postupem hodnocení kvality sociální služby a konkrétními technikami hodnocení vybraných aspektů kvality služby v souladu s požadavky zákona o sociálních službách a standardů kvality sociálních služeb.
Během kurzu je věnován prostor i nácviku postupů hodnocení dílčích oblastí kvality sociální služby na příkladech z praxe za pomoci konkrétních technik.
NA KURZU SE DOZVÍTE:
- Jaký je význam hodnocení kvality sociální služby pro pracovníky, klienty, manažery, organizaci i pracovníky úřadů
- Jaké jsou jednotlivé aspekty hodnocení kvality sociální služby, které vycházejí z legislativy i potřeby efektivity služby
- Jaké jsou jednotlivé kroky kontroly, hodnocení a vyhodnocování aspektů kvality sociální služby
- Jaké techniky hodnocení vybraných aspektů kvality služby lze využít
CÍLEM KURZU JE:
Posílit kompetence účastníků v oblasti hodnocení kvality sociální služby tak, aby byli schopni:
- Správně pochopit význam a přínos hodnocení kvality sociální služby
- Rozpoznat jednotlivé aspekty hodnocení kvality sociální služby
- Implementovat postup hodnocení kvality sociální služby ve své organizaci
- Využívat techniky hodnocení vybraných aspektů kvality služby
KURZ JE URČEN PRO:
- Vedoucí pracovníky sociálních služeb
- Pracovníky sociálních služeb
- Manažery sociálních služeb
Více informací na webu NROS.