Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula euripidis, hinc partem.

Jak motivivat zaměstnance v sociálních službách k angažovanosti

Info

Chcete, aby vaši zaměstnanci v sociálních službách byli motivovaní a loajální? Chcete, aby dosahovali lepších výsledků a byli spokojení se svou prací? Pak je tento kurz pro vás to pravé!

Během kurzu je věnován prostor nácviku praktických postupů sestavení a využití kompetenčního modelu využitelného v sociální službě vč. hodnoticích ukazatelů a metod hodnocení ukazatelů, nácviku poskytování zpětné vazby i sestavení plánu hodnocení zaměstnance.

NA KURZU SE DOZVÍTE:

  • Význam a zdroje motivace ve vedení zaměstnanců
  • Typy lidí dle motivačního založení
  • Úkoly manažera ve vedení a motivaci zaměstnanců
  • Různé přístupy k motivaci zaměstnanců
  • Význam hodnocení ve vedení a motivaci zaměstnanců
  • Obsah a způsob hodnocení zaměstnanců
  • Zpětnou vazbu k výkonu zaměstnance
  • Kompetenční model a jeho sestavení
  • Skupiny kompetencí
  • Příklady kompetenčních modelů
  • Vytváření kompetenčního modelu v sociálních službách
  • Hodnocení kompetencí
  • Metody hodnocení zaměstnanců
  • Typy metod hodnocení dle zaměření

CÍLEM KURZU JE:

Posílit kompetence účastníků v oblasti motivace a hodnocení zaměstnanců tak, aby byli schopni:

  • Správně pochopit význam a zdroje motivace zaměstnanců
  • Rozpoznat různé typy lidí dle motivačního založení
  • Implementovat efektivní motivační postupy ve své organizaci
  • Provádět kvalitní hodnocení zaměstnanců
  • Poskytovat zpětnou vazbu zaměstnancům

KURZ JE URČEN PRO:

  • Vedoucí pracovníky sociálních služeb
  • Pracovníky sociálních služeb
  • Manažery sociálních služeb

Více informací a přihlášení na webu NROS.

Info
Location: Václavka – Vzdělávací středisko NROS (Na Václavce 1135/9, Praha 5) – středisko nemá bezbariérový přístup
Date: 17 dubna, 2024
Duration: 1 Day