Alienum phaedrum torquatos nec eu, vis detraxit periculis ex, nihil expetendis in mei. Mei an pericula euripidis, hinc partem.

Nastavení marketingové strategie

Info

Marketing je pro neziskové organizace stále důležitější. Pomáhá jim oslovit cílové skupiny, získat dárce a podporovatele a dosáhnout jejich cílů. V rámci kurzu uvidíte, jak tvoří marketingové strategie přední agentury. Dozvíte se, jaké části marketingová strategie musí mít, proč a jak se konkrétně vytváří. Naučíte se vypracovat si positioning značky, framework marketingových aktivit, jak stavět rozpočty a jak vybírat marketingové kanály. Také se dozvíte, jak si nastavit cíle, které budete umět měřit.

NA KURZU SE DOZVÍTE:

  • jak vypracovat vstupní analýzu
  • jak pracovat s daty
  • jak nastavit positioning značky
  • jak si definovat cílovou skupinu a jak pracovat s frameworkem aktivit
  • jak vybírat marketingové kanály a témata, která na nich budete komunikovat
  • jak stavět rozpočty a měřit výsledky marketingových aktivit

CÍLEM KURZU JE:

Umět vytvořit smysluplnou, funkční marketingovou strategii a následně ji převést do praxe.

KURZ JE URČEN PRO:

  • Vedoucí pracovníky neziskových organizací, kteří mají v rámci svých kompetencí práci s marketingem
  • Marketingové pracovníky neziskových organizací

Více informací a přihlášení na webu NROS.

Info
Location: Václavka – Vzdělávací středisko NROS (Na Václavce 1135/9, Praha 5) – středisko nemá bezbariérový přístup
Date: 9 května, 2024
Duration: 1 Day